förbannad

sitter i joels säng och kollar på facebook om en tjej som blivit lurad på pengar angående en annons, jag blir förbannat jävla irriterad på alla som skriver " men skyll dig själv " vafan menar ni med att man får skylla sig själv? det handlar väl om förtroende, eller är jag helt ute och cyklar då? för det första finns det inte en människa som skickar sin produkt om dom inte får in pengar på sitt konto först, jag gör t.ex inte det. när jag ser att pengarna kommit in på mitt konto så skickar jag! men det är rent ut sagt förjävligt att folk kan lura människor på detta vis, jag blir så himla förbannad på såna. att det kan finnas såna människor som inte förstår att dom gör fel, att det är fel att lura människor på pengar. med andra ord kan det sluta illa om man håller på lurar människor på detta vis!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu