hemma hos mamma

är hemma hos mamma nu men hon jobbar och kommer inte hem förns halv 12 ikväll, tråkigt som satan. jag och joel funderar på att åka fram och köpa en pizza bara för att vi är så förbannat slö och inte orkar göra mat, haha. håller på letar bland alla mina kläder nu och kollar om det finns något jag inte använder, det är bra konsitgt! jag har två stycken byrå lådor, en garderob och en jätte stor garderob full med kläder men jag hittar aldrig något att ha på mig, är det inte kul? haha .. men nu ska jag ta tag i om vi ska hitta något här och käka eller om vi ska ka och köpa pizza!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu