hemma

sitter hemma hos joel nu, kom hem vid 4 tiden och väntade på att joel skulle komma hem, nu sprang vi ner på stan för att jag skulle posta ett brev till en tjej som har köpt ett plagg av mig, det är så kul att mina saker som inte gör mig någon nytta för nytta hos någon annan person!! hihi. alla som jag har pratat med efter som jag köpt av är också super nöjd, så det är kul att höra! nu ska jag plugga, för förmodligen kommer jag ha ett prov imorgon som alla andra redan haft och jag var sjuk den dagen! nu plugga och hoppas jag säljer något mer plagg idag!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu