I REMEMBER EVERY WORD YOU SAID

sitter på lektion med elin pch emma, vi håller på med ett arbete om skansen. vi ska ju nämligen åka till skansen den 25 nu denna månad. jag vet inte om jag ska se det som en kul grej eller en tråkig grej? joel åker ju nämligen bara någon dag efter jag kommer hem från stockholm och uppsala, då blir jag ensam ett tag framöver, tråkigt. men kul för honom, han får komma till värmen! har ett prov om ett tag jag var sjuk när min klass gjorde det, men det går nog bra! mään, nu ska jag forsätta att hjälpa till med arbetet!

image description


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu