man lär sig

Att intala mig själv att jag måste sakna, oavsett om jag har viljan eller inte. Jag måste försöka visa mig stark, även fast tårarna rinner när jag är ensam. Att gråta är inget fel, det är fullt normalt och det gör alla, bara att en del människor inte kan visa sig svag inför andra. Jag är en av dom, jag vill inte visa mig svag inför en del av mina vänner och min pojkvän för att jag vet att det får dom att må dåligt av att se mig må dåligt. Jag försöker fokusera på skolan och allt som måste göras men jag försvinner i mina tankar och vilken jobbig känsla som väntar mig. Jag tänker leva med det, jag måste försöka visa mig stark, jag gör det här och nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu