min kärlek

det finns ingenting på denna planet som skulle kunna beskriva hur jag känner för mig, vilka känslor jag har för dig och hur mycket jag saknar dig när jag inte har dig i min närhet, jag skulle inte klara mig utan dig. alla har vi både bra och dåliga stunder i ett förhållande och det är det som gör ett förhållande, såklart bråkar man ibland. vi har haft 2 eller 3 riktiga storbråk, resten har vart småbråk som vi har förlåtit varandra direkt efter. du är en viktig del i mitt liv, du har en speciell plats i mitt hjärta, du är som min andra halva. jag blir knäsvag när jag ser dig och jag kan inte låta bli att le, jag kan aldrig låtsas bli sur på dig för du får mig att skratta varje gång, du känner mig så väl. varje person som träffar oss säger hela tiden " åh ni ser så nykär ut " jag är som nykär trots att vi firar 3 år den 16 juli. jag njuter av varje sekund jag har dig vid min sida, varje gulligt sms du slänger iväg till mig. jag är rädd om dig, jag vill aldrig förlora dig och jag älskar dig så min fina joel


min fina kärlek <3




jag släpper aldrig din hand


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu