min kärlek

Det dyker upp olika saker i mitt huvud när jag hör ordet kärlek. Det är någonting vi inte kan förklara i ord. Men någonting som vi känner som starkast för. Kärlek för mig är att springa efter någon som springer ifrån dig. Kärlek för mig är att sakna någon som sitter precis brevid dig. Kärlek för mig är att falla till botten och vara på toppen på en och samma gång. Kärlek är när hjärtat slår tredubbla slag, fortare än någonsin tidigare. Att älska en person som blir till din bästa vän. Att lita på någon. Och rädslan att förlora någon. Kärlek för mig är att göra dom mest dummaste sakerna utan att skämmas ett dugg

- lånat ifrån s.zetterström blogg


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu