mitt hjärta

det finns så mycket jag vill säga, så många ord men att det bara inte täcker till. jag älskar dig så mycket och det har jag gjort från första stund jag såg dig, du kommer ihåg att jag har sagt att det jag tänkte första gången jag såg dig " han ska jag ha " det var det första jag tänkte .. och vad hände senare in på kvällen? jo du kom fram och började dansa med mig, ibland går sina önskningar i uppfyllelse. jag ska ta vara på dig så länge jag har dig vid min sida, vilket jag hoppas att jag har i ett för alltid. jag tänker aldrig släppa din hand joel, för jag vill kunna ta din hand när jag vill, kunna känna att jag har en hjälpande hand när jag väl behöver det, du vet sånt man uppskattar. som det är mellan dig och mig nu, så vill jag verkligen ha en framtid tillsammans med dig, skaffa barn och hus och en massa mer saker. du är en sån vacker människa och en sån omtänksam, en sån person alla vill ha. du är inte bara min pojkvän utan rättare sagt min bästa vän också, för att jag kan prata med dig om allt, även fast jag inte vill berätta allt så säger jag det tillslut ändå för att jag mår bäst då och jag vet att du kan försöka hjälpa mig bara du får veta vad det är. 16/7-09 det är mitt datum, ditt datum, det är vårt datum tillsammans, det är då det blev du och jag, jag och du och fy... så lycklig jag är för de! du är min lille prins. jag kommer alltid vara din, alltid stå vid din sida. jag älskar dig min finaste joel <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu