a love list about emelie & joel

Vad heter ni?
joel och emelie
Hur träffades ni?
Vi träffades första gången på ön i hedesunda och det var kärlek vid första ögonkastet
Hur länge har ni varit tillsammans?
två år och snart 7 månader
Bor ni ihop?
nä, men vi är tillsammans med varann varje dag, men jobbar på att få lägenhet tillsammans.
Har ni barn?
nej, inte än!
Har båda körkort?
inte jag, men joel!
Kommer du ihåg er första kyss?
såklart!
Vem sa "jag älskar dig" först?
jag tror faktikst de var jag!
Vem är äldst?
joel, skiljer två år mellan oss
Vem är längst?
Joel är längst.
Vem sjunger bäst?
joel!
Håller ni varandra i handen på stan?
Jarå, ibland, ibland inte
Vad har ni gemensamt?
mycket
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
hade inte en aning om vem han var
Blev du kär vid första ögonkastet?
det var kärlek vid första ögonkastet
Har ni nån speciell låt?
ja.
Har ni stora framtidsplaner?
det har vi verkligen, går nästan inte en dag utan att vi pratar om en framtid tillsammans  ♥
Har ni gråtit i varandras famnar?
vi har gråtit tillsammans
Har ni varit utomlands tillsammans?
nej.
Vilket är ert bästa minne?
vi har många bra minnen ihop, jag vet inte ritkgit vilket som är bäst´
Vem lagar bäst mat?
joel tror ja!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
äter mat ihop, tar en tripp ner på stan kanske och bara myser
Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
nästan alltid
Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
vi bor fortfarnade lika långt ifrån varandra och det är ungefär 5 mil, men vi ses varje dag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu