igår var det fullt upp och tur var det att jag var ledig..

ja det var en himla tur att jag var ledig igår, det var så himla mycket igår som skulle göras! först på schemat stod det att jag skulle till min syster och hämta pengar sen lämna en klänning som jag skulle sälja, sen följde jag med min syster hem fikade och sen gick jag till skolan för att lämna en skjorta och sedan träffade jag min saknade amanda och tillbringade lite tid tillsammans med henne så vi bestämde oss för att gå ner och fika på stan, vi hade mycket att prata om så det var skönt att ses! sen åkte jag in till joel och vi åkte vidare till min bror som jag skulle hämta pengar av då han skulle köpa en barn möbel av min andra syster, sen åkte vi till skutskär och var med min syster och jag fick massa kläder med mig och den barn möbeln, så var det att åka tillbaka till bror och lämna av den sen! sen skulle jag också hämta kläder åt maria, åhh sån krånglig dag och stressig dag jag hade igår! idag har det varit mer lugn, skönt! nu ska väl jag och joel göra något att käka + att han ska ha matlåda med sig imorgon då han ska jobba.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu