jag fick i alla fall med mig hem något ifrån stan


blev ett fodral ifrån glitter som jag kan ha telefon i plus att jag kan ha kort och pengar där i! jag som är så dålig på att hålla koll på både telefon och plånbok, så nu har jag ett i samma! förmodligen bättre..


tröjja ifrån bik bok! som jag längtat efter den ..


klänning ifrån ginatricot som jag kikat på sen den kom in! nu är den min


också ifrån bik bok! öppen i ryggen lite

vet inte vad de vart för fel när jag ladda upp! men den blåa är också ifrån bik bok med dragkedja i ryggen.
trosor ifrån cubus
sen lära en chocklad följa med hem också!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu