jag försöker med så mycket

jag försöker med så mycket och samtidigt ska jag räcka till, jag försöker ta igen allt jag hamnat efter när jag legat sjuk en hel vecka, jag gör så gott jag kan och nu ligger jag med en förbannad jävla huvudvärk så jag tror mitt huvud går i tusen bitar snart, jag försöker proppa i alvedon, iprem och mina tabletter samtidigt som jag trycker vid huvudet men ingenting får det att gå bort. jag tappar totalt koncentrationen när mitt huvud inte vill vara på samma nivå som mig, fan fan fan .. ingenting går just nu. jag har redovisning imorgon, ja hur fan ska jag kunna de? ingenting är positivt i mitt huvud just nu, TROTS att jag fick veta att jag fått mig ett nytt MVG i ett betyg inte ens det kan vrida upp snäppet på humöret, vafan är detta! nää less nu hörs....


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu