man får tycka och tänka vad man vill ...

man får tycka och tänka utan att det måste uppstå konflikter, jag blir irriterad att så fort man köper ett samma plagg som en vän har får man höra " nä men härmar du mig?" eller om man färgar samma hårfärg som en annan eller om man klipper sig som en av sina kompisar, får man inte göra något eller köpa något man själv tycker är snyggt, utan är det den som köper det först och resten härmas, jag säger bara vad jag tycker och tänker och jag vet att konflikter kommer komma fram och jag kommer få mina konsekvenser, fan vad arg jag blir! det hela är så himla löjligt, så jävla patetiskt och så skrattretande. Jag säger att " jag inte bryr mig " men det gör jag, annars hade jag inte blivit förbannad på att höra såna här saker, jag menar ... Hör ni inte själv hur löjligt det låter? nää nog om däh! hörs hej



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu