och det här är värt att dö för

sitter i joels säng har precis fått i mig lite och äta, när jag kom hem ifrån skolan så var de först ner på stan för att träffa brorsan, sedan iväg till min andra bror här i gävle, som precis fått lägenhet! jag var så otrevlig så jag låg och sov medans joel och han spelade hockey, haha. men nu är jag hemma i alla fall, väntar in big brother sen ska jag sova! utvecklingssamtalet idag gick kanon, ligger på vg och mvg i alla ämnen, imponerad och de blev även mamma! från att ha höjt mig ifrån ig till mvg i idrott då kan man inte bli något annat än glad!


bild från i sommras, jag älskar dig finaste joel <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu