sjuk

jag har inte haft orken till att blogga därför har min blogg legat helt still, tråkigt men sant! nu känner jag mig bättre, men är inte helt klar i huvudet för att kunna ta igen det jag ligger efter i skolan, inte helt klar i huvudet för att kunna diskutera eller egentligen skriva. jag har legat sen i lördags och varit sjuk, fått höra " men gud vad skönt att ligga " nä det är inte skönt någonstans, jag har inte mått bra någonstans, inte kunnat gått .. bara legat i min säng och legat och stirra rakt in i en vägg och hoppas att dagarna skulle gå fort. när jag mår bättre så ska jag plugga och plugga och åter plugga! ångesten har stått mig uppe i halsen idag då jag vetat att jag haft redovisning och prov idag, men jag menar .. vad ska jag göra när jag inte ens kan gå för att jag blyr så yr .. nää nu ska jag försök få sömn.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu