stressigt

jag började som sagt skolan klockan 1 idag, mamma ringde mig 20 i 10 och sa om jag kunde åka hem för att låsa upp dörren till pappa för att han skulle ut med hundarna, i vanliga fall lämnar vi den öppen när vi åker så pappa kommer in för er som inte vet är mina föräldrar skilda och min pappa hjälper oss med att gå ut med hundarna på morgon för att vi inte hinner, så ja det var bara att åka hem, när jag väl kommer hem ... har jag glömt nycklarna! så det var bara att springa till bussen för att hinna i tid till skolan, mycke mycke stress .. suck! nu sitter jag här och ska göra något rest!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu