varför är det så förbannat svårt att hitta på rubriker?

jag känner mig på topp, mitt humör är bättre än någonsin och har inte en aning varför? jag mår bra. väldigt lugn skoldag, bara två lektion, egentligen skulle jag gå till 3 men slutade klockan 1, mitt induviduellaval var inställt, imorgon är vi kompledig så jag ska sova ut, eller ja vi får se.. joel ska vara hundvakt imorgon så han kommer åka klockan sju, det är så typiskt när jag väl kan sova ut, ja då ska han göra något, as jobbigt. sitter och väntar på att mamma ska komma hem ifrån jobbet med glass åt mig och man kan ju alltid hoppas att hon har något mer, någon present som hon nästan alltid kommer hem med, hiih. tänkte att jag ska snart lägga mig i sängen tillsammans med joel och bara mysa och njuta av hans närhet, finns inget bättre.


läntar efter sommarn, känslan av att gå i shorts och linne


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: din Joel

Jag älskar dej mest av allr älskling !! <3

2012-03-10 @ 22:57:23
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu