07;15 - 12;30

jag slutade tidigt idag, super skönt och få vila öronen. just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och bara tar de lugnt vid datorn och kollar vad jag kanske önskar mig när jag fyller år, det är bara 20 dagar kvar nu, wiho sen är jag 18 bast och kan supa runt, haha .. när jag kom hem låg mn militärjacka på sängen, DEN HAR KOMMIT! har inte så mycket att berätta mer än att jag ska göra matlåda snart tills imorgon och joel kommer jobba övertid idag så han får jag träffa senare.

här är det en bild på jackan!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: sara kilpimaa

Åh! Vilken snygg jacka, vart har du köpt den? :-D

2012-08-18 @ 13:22:02
URL: http://kilpimaasara.blogg.se
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu