dålig jag är på att uppdatera er här

i alla fall så har jag vart på dagiset idag, jag är jätte populär där och det är så himla kul! barnen säger att jag är den bästa "läraren" där på dagiset, hur gullig är dom inte egentligen? idag så fick jag läsa saga för barnen efter att dom hade ätit lunch, mysigt mysigt. när jag kom hem så tog jag och sov någon timme, det är så himla skönt! min saknad efter joel bara växer och växer, jag trodde de skulle bli bättre hur länge jag var ifrån honom men nej nej, vi har i alla fall kontakt med varandra över sms, att ringa är svindyrt så det blir typ bara 2-3 min att prata med varandra och säga godnatt och så, och bara det blir 15 spänn, vilket jävla rån! vet ni vad jag ska göra imorgon? ha en shopping dag med mami, så nu sitter jag på olika hemsidor och kikar vad jag kanske kan tjata till mig av mamma, hiih. nu ska jag och mamma ut på en prommis med hundarna.

KOLLA VAD JAG FICK AV ETT BARN PÅ DAGIS, ETT ARMBAND. dom är så gulliga


och så har någon på dagiset smittat mig med feber och halsont, men febern är inget jag märker .. men halsen gör ont så jag lever på te, alvedon och halstabletter nu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu