God morgon

Jag ligger fortfarande i sängen dock så har jag faktiskt varit upp och ätit frukost tillsammans med Joel, jag har fått lånat en bok av Eva som Joel sa att skulle vara jätte bra och ja de kan man väl säga om inte jag kan sluta läsa den ... Jag läser aldrig böcker, undviker de helst, men denna är super bra :) heter ( kriget är slut ) av Morgan Alling. Joel försöker få tag på hans bror för vi funderar på att gå ner på stan och ta en fika tillsammans med honom, förmodar att han ligger och sover ;å men men .. Har inte så mycket mer att berätta vi får se vad dagen har att erbjuda, puss på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu