har fått tillsägelse

Elin sa åt mig igår " blogga kvinna, var längesen nu " och ja det var det ju också men jag har inte haft orken till att blogga även fast att jag suttit på Facebook och sagt att mitt liv är bättre än någonsin. Jag har tänkt flera gånger att nu ska jag in och blogga men jag skriver en rad sen kommer det inte upp mer ord i mitt huvud, men nu kände jag " nu tar jag tag i detta ". Jag och Joel är själv hemma och nu har vi bestämt att vi ska ta ett varmt bad då jag fortfarande är sjuk, Joel är jätte gullig och pysslar om mig hela tiden. Jag hoppas jag mår bra till måndag då min sista praktik vecka är igång, nu är det bad på schemat :)

Här får ni en bild



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu