hockey

jag sitter och kollar på hockey trots att det inte är sverige som spelar, men men .. jag och joel ska snart hoppa in i duschen då vi har lirat fotboll igen och de känns.. jag kan knappt gå på mitt ben eller jo det kan jag men det gör skit ont och jag funderar stort på kryckor! idag har jag bara haft de lugnt, vart nere på stan och så har jag vart med joel när han har repat och sedan åkte vi hem hit :) efter duschen blir de film och mys och sedan sova för imorgon är de praktik och det betyder att jag är inne på min sista vecka, hur jävla skönt som helst!! det är jätte skönt att ha kommit igång med bloggandet igen, super skönt. men imorgon blir de sen uppdatering för jag jobbar nämligen länge imorgon, förmodligen blir detta sista inlägget, men godnatt mina fina!

här får ni några bilder









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Postat av: felicia

är de en hundsäng som står där bakom isf vart är den ifrån :)?

2012-07-22 @ 21:54:53
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu