sliten

sitter vid datorn i min ensamhet, ingen är hemma, mamma jobbar och pappa är i sitt hus och håller på och min bror är i gävle, det värsta jag vet är att vara ensam hemma, det är något jag är rädd för. alla dörrar är låsta, fan så fjollig jag är .. men det har satt sina spår för allt som hänt. jag hade i alla fall min första dag på praktiken idag, rätt kul faktikst men man blir för jävla sliten. jag var jätte trött när jag kom hem dock så sov jag inte mycket inatt heller, så jag somna ute i solen och jag somna i min brors soffa när vi skulle kolla film för han inte vill att jag ska vara själv, haha.. mamma ringer mig typ varje timme och frågar hur det är med mig, undra varför? hon ringde även och fråga vad jag vela ha för käk imorgon till lunsch och hon skulle leta efter något gott lova hon! jag har en sån bra familj, älskar min familj. har varit ute på en prommis med smulan idag också min lilla bebis! funderar på att ta tag i lite plugg och fixa allt sånt så jag slipper tänka på de! här kommer i alla fall två bilder ifrån promenaden.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu